'Zbulimi' i madh mbi alienët

'Zbulimi' i madh mbi alienët

Më: 10 prill 2018 Në ora: 09:04
Ilustrim

Jeta si kjo në Tokë ndoshta është shumë më rrallë dhe më e çmuar sesa mendohej më parë. Arsyeja për këtë janë rezultatet e studimeve të reja shkencore, të cilat treguan se një nga elementet të përfaqësuara në planetin tonë - fosfori, është jashtëzakonisht i rrallë në univers.

Ky element luan një rol kyç në ruajtjen e energjisë në qeliza dhe transferimin e saj, por edhe një pjesë e shtyllës kurrizore kimike të ADN-së. Fosfori ndodh gjatë një supernova - shpërthimi i një ylli masiv në fund të jetës së saj, transmeton KosovaPress.

Megjithatë, të dhënat e reja tregojnë se supernova tipike nuk garanton kushtet e nevojshme për krijimin e fosforit.

"Transferimi i fosforit në planetin e ri shpesh paraqet procesin e pasigurt", thotë astronomi Jane Greaves nga Universitet i Cardiffit. "Ne besojmë se vetëm disa minerale që janë të përfshira fosfor, të cilat kanë rënë në Tokë, ndoshta nga meteorët, bëhen reaktive të mjaftueshme për të marrë pjesë në krijimin e bio-molekula", shtoi Dr. Greaves.

Hulumtuesit erdhën në këto përfundime duke analizuar mbetjet e dy supernovat - Cassiopeia A (Cas a) dhe Mesjea 1 (Gaforrja Nebula). Ekipi shkencor përmes rrugës së teleskopit në ishujt Kanarie kërkuan gjurmë të fosforit dhe hekurit në Mesjeu 1 – mbetjen e supernovës nga konstelacioni Demi  në largësi 6,500 vite dritë.

Hulumtuesit në një studim të mëparshëm ishin në kërkim të gjurmëve të fosforit në Cassiopei A, një mbetje e supernovës 11,000 vite drite larg nga Toka. Duke krahasuar rezultatet e këtyre dy studimeve, shkencëtarët kanë kuptuar se në Mesjeu 1 është shumë më pak fosfor se Cassiopeia A, e cila ishte një surprizë e madhe, transmeton KosovaPress.

Zbulimet e reja u prezantuan në javën evropiane të astronomisë në Liverpul. Studiuesit do të përpiqen për të përcaktuar nëse mbetjet edhe në supernovat tjera gjithashtu nuk kanë fosfor.