Në Nju Jork, shfaqet filmi :”Vathi i Munguar” i Bujar Alimanit

Filma

Në Nju Jork, shfaqet filmi :”Vathi i Munguar” i Bujar Alimanit

 Beqir SINA New York Nga Beqir SINA New York Më 8 gusht 2016 Në ora: 17:42
Ballina e filmit

Drama e dashurisë ”Vathi i Munguar” e regjisorit dhe skenaristiti Alimani shfaqur në Producers Club, zgjoi mjaft interes dhe u pritë mjaft mirë nga të pranishmit, të cilët vlersuan filmin dhe përgëzuan mikun e tyre Bujar Alimanin.

BROADWAY NYC : Filmi më i fundit ”Vathi i Munguar” i drejtorit dhe skenaristit të njohur shqiptarë, Bujar Alimanit, është shfaqur  të shtunën në mbrëmje në ”Little Broadway- Broduej i vogël”  qytetin e New Yorkut.

Filmi u shfaq në njërën prej kinemave të kino-tetarit Producers Club, me drejtor ekzekutivë dhe pronar të saj Alfred Tollja. 

Në shfaqjen e filmit moriën pjesë aktorë, dhe artistë një grup miqësh të regjisorit të mirënjohur dhe të suksesshëm shqiptarë Bujar Alimani.

Drama e dashurisë ”Vathi i Munguar” e regjisorit dhe skenaristiti Alimani shfaqur në Producers Club, zgjoi mjaft interes dhe u pritë mjaft mirë nga të pranishmit, të cilët vlersuan filmin dhe përgëzuan mikun e tyre Bujar Alimanin.

Bujar Alimani i cili është Drejtorë/ Skenaristë, e ka ndarë jetën e tij artistike, mes Athinës, Tiranës, Parisit, dhe New Yorkut.

Skenarist dhe regjisori, i suksesshëm shqiptarë Bujar Alimani ka provuar suksesin jo vetëm në kinemanë shqiptare me filmat e tij, por dhe në botë. 

Filmi i tij i parë me metrazh të gjatë, ka qenë “Amnistia” ka marrë disa vlerësime ndërkombëtare, dhe u zgjodhë në renditjen e filmave Oscar , duke u shfaqur me shumë sukses edhe në kinemanë prestigjoze MoMa në New York

Regjisori Bujar Alimani, i cili jeton në Nju Jork këto ditë përfundoi në Tiranë, filmin 45 minutësh, dialog - drama e dashurisë ”Vathi i Munguar” , i cili edhe pse me buxhetin 0 siç u shpreh ai për financimin, në vëmendjen e regjisorit Alimani, është një punë e madhe dhe serioze për të realizuar këtë film i cili u pritë mjaft mirë në New York.

Në statusin e profilit të tij privat në medien sociale Facebook, pas shfaqjes së tij, Alimani do të shkruante : “VATHI I MUNGUAR / MISSING EARRING, një film 45 minuta, dhe, imagjinoni..edhe dy ditë të tjera (netë) dhe, do kishim një film të plotë 90 min, me buxhetin 0 ….. ku të gjithë ofruan gjithçka munden që nga skenografia, props, kostume etj. Ai është një film që gjejë rastin shpreh Alimani të falenderoj të gjithë ju që dhatë maksimumin dhe tejkaluat vetveten në realizimin e filmit, dhe, ai permend me radhë :.Spiro Nino Daniel Rrapa D Myzafer Rrapa Jürgen Kurti Juri Gjoka Stela Laknori Led Kasapi Kristinë Culaj Eriona Çami Laura Buna Klod Dedja Damian Pe Elvis Ikonomi Sabir Kanaqi Adele Gjoka Ema Andrea “

Spiro Nino i jashtëzakonshëm në kamera , Adele Gjoka e papërsëritshme dhe Ema Andrea, merr mbrapsht në 45 minuta çfare i ka privuar kinematografia shqiptare për 25 vjet, tha në mbyllje të kësaj shfaqje në New York, Bujar Alimani i cili është prodhuesi dhe skenaristi i këtij filmi “Vathi i Munguar _ Missing Erring”. 

Më tej artisti talentuar Bujar Alimani, ka lënë shënimin e tij ku thotë se filmi 45 minutësh VATHI I MUNGUAR (titulli provizor DY GOTA) u shkrua per dy dite dhe mesa duket eshte produkt i nje nevoje te brendshme per te thene disa gjera ne nje menyre ndryshe sic jane thene deri tani.

“Nqs kinemaja shqiptare, shkrun ai me të gjithë filmat pa perjashtim kishte ne nje perqindje te madhe peisazhin- ne te shumten e rasteve i trajtuar si absurd bashke me karakteret njerezore shpesh ekzotike ,(gjera qe shisnin shume ne Perendim) kete here vendosa ta mbyll krejt rrethin, ose me sakte ta “kyç” apartamentin. Te vendos dy personazhe qe do te testonin njera tjetren ne nje perballje te forte e per pasoje brenda nje atmosfere asfiksimi. Face to face.Te testoj gjithashtu vetveten ne dialoget me te cilet do te mbaheshin skenat. Te preçizoj kohen –reale dhe filmike ne nje.Te nderroj rolet e dy karaktereve kryesore here ne lider e here ne liderndjekes, te luaj me ironine, talljen, genjeshtren, erosin, sensualitetin, xhelozine, dhunen, joshjen, peshtyrjen. Edhe se fundi te shpresoja se ate mbremje te vone te 5 korrikut Ema Andrea nuk kishte fjetur ende e do mund te me pergjigjej nderkohe qe Adele Gjoka kishte humbur ne Gadishullin Iberik duke luajtur me merzine dhe nervozizmin tim ne pergjigje te gjymtuara…VATHI I MUNGUAR s'eshte asgje tjeter vecse humbja njerezore si pjese e te gjitheve dhe dashuria si nje gje jo fort e thjeshte …I shkruar ne dy dite..ndoshta ne ditet me te erreta te koheve te mia te fundit ,shenoi gjithashtu nje pol tjeter te paeksploruar me pare prej meje – nje kinema qe nuk hap “rrathe koncentrike” horizontale por diametralisht mblidhet ne vetvete e zhytet poshte.. ne thellesi” thotë producenti dhe skenaristi i këtij filmi Bujar Alimani .

Tefta Bejko e cila e ndoqi së bashku me një grup miqësh, shqiptar dhe amerikan, filmin në shfaqjen e tij, të shtunën në mbrëmje në Producers Club në ”Little Broadway- Broduej i vogël”  qytetin e New Yorkut , ka një falenderim të veçantë për Alfred Tollja, qe si shprehet ajo, na mirepret gjithmonë në teatrin tij :”Ju falemnderojë, që ishit bashkëudhëtarë të Bujarit në këtë dhuratë shumë të veçantë dhe të çmuar për mua që kapercen personalen. Një përqafim të ngrohte për JU !” shkruan bashkëshortja e artistit të talentuar Bujar Alimanit.


“VATHI I MUNGUAR / MISSING EARRING , i shkruan bashkëshortja me tej regjizorit dhe skenaristit Bujar Alimani, ishte edhe një dhuratë e veçantë për dashurinë tonë, në festimin e bukur të dhuratave në ditelindjen time, që vetëm një njeri si BUJARI mund të krijojë dhe të realizoje, një FILM, një MASTERPIECE. 

“Nje film ndryshe nga ALIMANI qe njoh, unë shpreht bashkëshurtja e tij,  me dy AKTORE brilante, me nje Ema Andrea perbindesh me sigurine dhe peshen e nje aktoreje te madhe , me nje Adele Gjoka qe ekuilibron me freskine e intepretimit te saj. Nje Drejtor fotografie surprize,Spiro Nino, qe sfidon cdo D.O.P, nje Stela Laknori qe zbukuron me ngyrat e kostumeve te saj cdo frame, me nje Klod Dedja qe me sigurine e nje skenografi me pervoje kompleton me detaje cdo skene ne film duke i dhene atij luksin e nje produksioni te cilit nuk i mungon asgje , me nje Jurgen Kurti qe me soundin qe krijon vesh cdo batute ne film, me Juri Gjoka qe me penelat e tij zbukuron me shume portretet e divave, me Ledjona Kasapi producente ekzekutivee qe me buxhet zero arriti te perfundoj nje film teper te veshtire, me te palodhuren Laura Buna asistente regjie, me Eriona Cami me pervoje ne filma autor - ketu si script, me mikun tim Myzafer Rrapa i gatshem per cdo sakrifice ne produksion, Daniel Rrapa si krahu i djathte i Spiros, dhe ne menyre te vecante miqte e mi te mire ketu ne NYC Damian Pe ne postproduksion dhe i talentuari Sabir Kanaqi ne montazh. Elvis Ikonomi gjithnje ne sound designe dhe sound mixing.

Bujar Alimani ka lindur më 27 janar, 1969 në Patos, Albania. Ai ka studiuar pikturë dhe faza regji në Akademinë e Arteve të Bukura në Tiranë. Në vitin 1992 ai emigroi në Greqi, ku ai punoi si asistent regjisor në shumë filma grekë. Dhe, së fundi jeton në New York SHBA, por jeta e tij është e ndarë mes , New Yorkut, Tiranës, Athinës dhe Parisit…..


Filmat e tij të shkurtër janë shpërblyer në festivale të ndryshme të filmit, si në Tampere, Regenyburger, Siena, Sydney, Montpellier etj Në vitin 2011 ai drejtoi parë filmin e tij me metrazh "Amnesty". 

Ky ishte filmi i parë shqiptar që u financua nga fondi i Këshillit të Evropës, Eurimages. Filmi është pjesëmarrsi i parë zyrtare e Shqipërisë në Festivalin Ndërkombëtar të Filmit në Berlin, dhe ka marrë pjesë në shumë festivale ndërkombëtare Wesbaden Gjermani, Lecce Itali, Kopenhagen Danimarkë, Jerusalem të Izraelit, La Rochelle Francë, Srajevo Bosnia Hercegovina, Montreal Kanada, Anatolia të Turqisë, Raindance në Londër në Mbretërinë e Bashkuar , Chicago USA, Kalkouta India, Lisbon Portugali, Lens Polonia, Talin Estonisht, etj, dhe fitoi CICAE Çmimi në Festivalin Ndërkombëtar të Filmit në Berlin, Çmimin FIPRESCI, CINEUROPA DHËNIES, juria ÇMIMIT Lecce Itali, JURIA ÇMIMIT Lisbonës Portugali etj

AMNESTY ka qenë kandidat zyrtar shqiptar për të Gjuhëve të Huaja Award Film OSCAR 2012. Ndërkohë, që filmi Chrom i Bujar Alimanit është në përzgjedhjen zyrtare e Javës së V-të Filmit Shqiptar 2016 - në New York.
BROADWAY NYC : Filmi më i fundit ”Vëthi i Munguar” i drejtorit dhe skenaristit të njohur shqiptarë, Bujar Alimanit, është shfaqur  të shtunën në mbrëmje në ”Little Broadway- Broduej i vogël”  qytetin e New Yorkut.

Filmi u shfaq në njërën prej kinemave të kino-tetarit Producers Club, me drejtor ekzekutivë dhe pronar të saj Alfred Tollja. 

Në shfaqjen e filmit moriën pjesë aktorë, dhe artistë një grup miqësh të regjisorit të mirënjohur dhe të suksesshëm shqiptarë Bujar Alimani.

Drama e dashurisë ”Vëthi i Munguar” e regjisorit dhe skenaristiti Alimani shfaqur në Producers Club, zgjoi mjaft interes dhe u pritë mjaft mirë nga të pranishmit, të cilët vlersuan filmin dhe përgëzuan mikun e tyre Bujar Alimanin.


Bujar Alimani i cili është Drejtorë/ Skenaristë, e ka ndarë jetën e tij artistike, mes Athinës, Tiranës, Parisit, dhe New Yorkut.

Skenarist dhe regjisori, i suksesshëm shqiptarë Bujar Alimani ka provuar suksesin jo vetëm në kinemanë shqiptare me filmat e tij, por dhe në botë. 

Filmi i tij i parë me metrazh të gjatë, ka qenë “Amnistia” ka marrë disa vlerësime ndërkombëtare, dhe u zgjodhë në renditjen e filmave Oscar , duke u shfaqur me shumë sukses edhe në kinemanë prestigjoze MoMa në New York

Regjisori Bujar Alimani, i cili jeton në Nju Jork këto ditë përfundoi në Tiranë, filmin 45 minutësh, dialog - drama e dashurisë ”Vëthi i Munguar” , i cili edhe pse me buxhetin 0 siç u shpreh ai për financimin, në vëmendjen e regjisorit Alimani, është një punë e madhe dhe serioze për të realizuar këtë film i cili u pritë mjaft mirë në New York.


Në statusin e profilit të tij privat në medien sociale Facebook, pas shfaqjes së tij, Alimani do të shkruante : “VËTHI I MUNGUAR / MISSING EARRING, një film 45 minuta, dhe, imagjinoni..edhe dy ditë të tjera (netë) dhe, do kishim një film të plotë 90 min, me buxhetin 0 ….. ku të gjithë ofruan gjithçka munden që nga skenografia, props, kostume etj. Ai është një film që gjejë rastin shpreh Alimani të falenderoj të gjithë ju që dhatë maksimumin dhe tejkaluat vetveten në realizimin e filmit, dhe, ai permend me radhë :.Spiro Nino Daniel Rrapa D Myzafer Rrapa Jürgen Kurti Juri Gjoka Stela Laknori Led Kasapi Kristinë Culaj Eriona Çami Laura Buna Klod Dedja Damian Pe Elvis Ikonomi Sabir Kanaqi Adele Gjoka Ema Andrea “

Spiro Nino i jashtëzakonshëm në kamera , Adele Gjoka e papërsëritshme dhe Ema Andrea, merr mbrapsht në 45 minuta çfare i ka privuar kinematografia shqiptare për 25 vjet, tha në mbyllje të kësaj shfaqje në New York, Bujar Alimani i cili është prodhuesi dhe skenaristi i këtij filmi “Vëthi i Munguar _ Missing Erring”. 

Më tej artisti talentuar Bujar Alimani, ka lënë shënimin e tij ku thotë se filmi 45 minutësh VËTHI I MUNGUAR (titulli provizor DY GOTA) u shkrua per dy dite dhe mesa duket eshte produkt i nje nevoje te brendshme per te thene disa gjera ne nje menyre ndryshe sic jane thene deri tani.

“Nqs kinemaja shqiptare, shkrun ai me të gjithë filmat pa perjashtim kishte ne nje perqindje te madhe peisazhin- ne te shumten e rasteve i trajtuar si absurd bashke me karakteret njerezore shpesh ekzotike ,(gjera qe shisnin shume ne Perendim) kete here vendosa ta mbyll krejt rrethin, ose me sakte ta “kyç” apartamentin. Te vendos dy personazhe qe do te testonin njera tjetren ne nje perballje te forte e per pasoje brenda nje atmosfere asfiksimi. Face to face.Te testoj gjithashtu vetveten ne dialoget me te cilet do te mbaheshin skenat. Te preçizoj kohen –reale dhe filmike ne nje.Te nderroj rolet e dy karaktereve kryesore here ne lider e here ne liderndjekes, te luaj me ironine, talljen, genjeshtren, erosin, sensualitetin, xhelozine, dhunen, joshjen, peshtyrjen. Edhe se fundi te shpresoja se ate mbremje te vone te 5 korrikut Ema Andrea nuk kishte fjetur ende e do mund te me pergjigjej nderkohe qe Adele Gjoka kishte humbur ne Gadishullin Iberik duke luajtur me merzine dhe nervozizmin tim ne pergjigje te gjymtuara…VËTHI I MUNGUAR s'eshte asgje tjeter vecse humbja njerezore si pjese e te gjitheve dhe dashuria si nje gje jo fort e thjeshte …I shkruar ne dy dite..ndoshta ne ditet me te erreta te koheve te mia te fundit ,shenoi gjithashtu nje pol tjeter te paeksploruar me pare prej meje – nje kinema qe nuk hap “rrathe koncentrike” horizontale por diametralisht mblidhet ne vetvete e zhytet poshte.. ne thellesi” thotë producenti dhe skenaristi i këtij filmi Bujar Alimani .

Tefta Bejko e cila e ndoqi së bashku me një grup miqësh, shqiptar dhe amerikan, filmin në shfaqjen e tij, të shtunën në mbrëmje në Producers Club në ”Little Broadway- Broduej i vogël”  qytetin e New Yorkut , ka një falenderim të veçantë për Alfred Tollja, qe si shprehet ajo, na mirepret gjithmonë në teatrin tij :”Ju falemnderojë, që ishit bashkëudhëtarë të Bujarit në këtë dhuratë shumë të veçantë dhe të çmuar për mua që kapercen personalen. Një përqafim të ngrohte për JU !” shkruan bashkëshortja e artistit të talentuar Bujar Alimanit.

“VËTHI I MUNGUAR / MISSING EARRING , i shkruan bashkëshortja me tej regjizorit dhe skenaristit Bujar Alimani, ishte edhe një dhuratë e veçantë për dashurinë tonë, në festimin e bukur të dhuratave në ditelindjen time, që vetëm një njeri si BUJARI mund të krijojë dhe të realizoje, një FILM, një MASTERPIECE. 

“Nje film ndryshe nga ALIMANI qe njoh, unë shpreht bashkëshurtja e tij,  me dy AKTORE brilante, me nje Ema Andrea perbindesh me sigurine dhe peshen e nje aktoreje te madhe , me nje Adele Gjoka qe ekuilibron me freskine e intepretimit te saj. Nje Drejtor fotografie surprize,Spiro Nino, qe sfidon cdo D.O.P, nje Stela Laknori qe zbukuron me ngyrat e kostumeve te saj cdo frame, me nje Klod Dedja qe me sigurine e nje skenografi me pervoje kompleton me detaje cdo skene ne film duke i dhene atij luksin e nje produksioni te cilit nuk i mungon asgje , me nje Jurgen Kurti qe me soundin qe krijon vesh cdo batute ne film, me Juri Gjoka qe me penelat e tij zbukuron me shume portretet e divave, me Ledjona Kasapi producente ekzekutivee qe me buxhet zero arriti te perfundoj nje film teper te veshtire, me te palodhuren Laura Buna asistente regjie, me Eriona Cami me pervoje ne filma autor - ketu si script, me mikun tim Myzafer Rrapa i gatshem per cdo sakrifice ne produksion, Daniel Rrapa si krahu i djathte i Spiros, dhe ne menyre te vecante miqte e mi te mire ketu ne NYC Damian Pe ne postproduksion dhe i talentuari Sabir Kanaqi ne montazh. Elvis Ikonomi gjithnje ne sound designe dhe sound mixing.

Bujar Alimani ka lindur më 27 janar, 1969 në Patos, Albania. Ai ka studiuar pikturë dhe faza regji në Akademinë e Arteve të Bukura në Tiranë. Në vitin 1992 ai emigroi në Greqi, ku ai punoi si asistent regjisor në shumë filma grekë. Dhe, së fundi jeton në New York SHBA, por jeta e tij është e ndarë mes , New Yorkut, Tiranës, Athinës dhe Parisit…..

Filmat e tij të shkurtër janë shpërblyer në festivale të ndryshme të filmit, si në Tampere, Regenyburger, Siena, Sydney, Montpellier etj Në vitin 2011 ai drejtoi parë filmin e tij me metrazh "Amnesty". 

Ky ishte filmi i parë shqiptar që u financua nga fondi i Këshillit të Evropës, Eurimages. Filmi është pjesëmarrsi i parë zyrtare e Shqipërisë në Festivalin Ndërkombëtar të Filmit në Berlin, dhe ka marrë pjesë në shumë festivale ndërkombëtare Wesbaden Gjermani, Lecce Itali, Kopenhagen Danimarkë, Jerusalem të Izraelit, La Rochelle Francë, Srajevo Bosnia Hercegovina, Montreal Kanada, Anatolia të Turqisë, Raindance në Londër në Mbretërinë e Bashkuar , Chicago USA, Kalkouta India, Lisbon Portugali, Lens Polonia, Talin Estonisht, etj, dhe fitoi CICAE Çmimi në Festivalin Ndërkombëtar të Filmit në Berlin, Çmimin FIPRESCI, CINEUROPA DHËNIES, juria ÇMIMIT Lecce Itali, JURIA ÇMIMIT Lisbonës Portugali etj

AMNESTY ka qenë kandidat zyrtar shqiptar për të Gjuhëve të Huaja Award Film OSCAR 2012. Ndërkohë, që filmi Chrom i Bujar Alimanit është në përzgjedhjen zyrtare e Javës së V-të Filmit Shqiptar 2016 - në New York.

Image

Image
Image
Sot mund të lexoni Shfletoni kopertinat