Dikur në Mars kishte liqene të ngjashme me ato në Tokë

Dikur në Mars kishte liqene të ngjashme me ato në Tokë

Më: 22 prill 2018 Në ora: 20:58
Ilustrim

Shkencëtarët thonë se janë ‘të bindur’ se poligoni i parë në Mars është formuar nga balta, duke sugjeruar se liqenet në planetin e kuq kanë sjellje të njëjtë sikurse ato në Tokë.

Ata thonë se rajoni ‘Old Soaker’ ofron një paraqitje e shkurtër në të kaluarën me ujë të planetit të kuq, transmeton KosovaPress.

Mendohet se krateri i Marsit, Gale mund të ketë qenë i mbushur me liqene afërsisht 3.5 miliardë vjet më parë - dhe vitin e kaluar shkencëtarët gjetën se ajo që kishin zbuluar mund të jenë të çara që mbeten pas baltës.

Analizat më të gjera nga observimet e roverit të NASA-s sugjerojnë se linjat janë në fakt çarje të baltës, që janë indikatorë se rajoni në një periudhë të mëhershme kishte pasur një klimë më të lagësht.

Këto çarje janë krijuar kur sedimentet e lagështa janë ekspozuar në ajër, shpjegojnë studiuesit.

Ndërsa plasaritjet e zbuluara në kraterin Gale janë të vendosura pranë qendrës së një shtrati të liqenit dikur të ulur, ekipi thotë se nivelet e ujit duhet të kenë përjetuar luhatje dramatike. Me kalimin e kohës, uji u ngrit dhe ra, duke e lënë qendrën e saj të ekspozuar.

Ekipi analizoi Old Soaker duke përdorur disa instrumente, përfshirë Mastcam Curiosity, Mars Hand Imaging Lens, ChemCam Laser Inducioned Spectrometer (LIBS) dhe Spectrometer X-Ray Alpha Particle (APXS).

“Tani jemi të sigurt se këto janë baltë”, shpjegon autori kryesor Nathaniel Stein, një gjeolog në Institutin e Teknologjisë Kalifornia në Pasadena.

“Sondat tregojnë se liqenet në kraterin Gale kishin kaluar nëpër të njëjtat lloje ciklesh që shohim në Tokë”, ka shtuar ai.

Në studim, kërkuesit studiuan karakteristika të zhytjes në formë poligoni të ngjashme me ato që shihen në Tokë.