Pilulat kundër dhimbjeve mund të shkaktojnë dhimbje koke - Bota Sot
Pilulat kundër dhimbjeve mund të shkaktojnë dhimbje koke

Mjekësi alternative

E hënë, 25 qershor 2018

Pilulat kundër dhimbjeve mund të shkaktojnë dhimbje koke

Më: 8 janar 2018 Në ora: 21:59
Ilustrim

Dhimbjet e kokës mund të shkaktohen nga përdorimi i tepruar i barnave.

Këto lloje të dhimbjes së kokës janë shkaku i tretë më i zakonshëm, pas tensionit dhe migrenës, dhe janë më të zakonshme te gratë e moshës mes 30 dhe 40 vjeç, edhe pse kjo mund të ndodhë në çdo moshë.

Çdo bar mund të çojë në dhimbje koke nëse përdoret shpesh, por më të rrezikshme janë barnat e kombinuara, të cilat përmbajnë kafeinë dhe kodeinë, analgjetikë opioid dhe triptanë, bar kundër migrenës.

Besohet se marrja e më shumë se 10 analgjetikë për më shumë se tre muaj ndikon në zhvillimin e dhimbjes së kokës.

Problemi i madh është se përgatitjet e kombinuara të analgjetikë, zakonisht një kombinim i paracetamol, kafeinë dhe kodeinë, janë në dispozicion në barnatore pa recetë.

Është interesante se pacientët që marrin qetësues, nuk kanë një dhimbje koke, pavarësisht marrjes së tepërt të barnave.

Sipas kritereve të Klasifikimit Ndërkombëtar, një dhimbje koke quhet ajo që është e pranishme mbi 15 ditë në muaj.

Dhimbjet e kokës janë shumë të zakonshme në popullatën e përgjithshme dhe problemi ndodh kur pacientët trajtohen pa u konsultuar me një mjek të përgjithshëm ose një neurolog.

Gjithashtu, është e nevojshme që të shmangen barërat që përmbajnë kodeinë dhe kafeinë, meqë përdorimi i tyre i vazhdueshëm çon në dhimbje koke të përditshme.

Çdo ndryshim në intensitetin dhe frekuencën e dhimbjen e kokës kërkon vizitën te neurologu që do të përcaktojë llojin e dhimbjes dhe do të ofrojë terapinë e duhur, e cila synon të rrisë cilësinë e jetës së pacientëve.

Sot mund të lexoni Shfletoni kopertinat
Sondazh
test