Historianët sllavo-grekë e kanë të shkruar historinë ashtu si e do interesi i tyre, ndërsa historianët shqiptarë e kanë shkruar historinë sipas interesave të sllavo-grekëve, respektivisht kundër interesave kombëtare shqiptare. Thelbësor është interpretimi i gabuar i historisë që është bërë gjithnjë në favor të sllavo-grekëve e në dëm të shqiptarëve.
Po të interpretohej në mënyrë të drejtë historia e popujve të Ballkanit, faktet gjithmonë do të ishin në anën e shqiptarëve, respektivisht në favor të shqiptarëve e në disfavor të sllavo-grekëve.
Ndeshja e perandorive në territoret shqiptare, respektivisht në Ballkan, ka qenë në favor të shqiptarëve dhe në disfavor të sllavo-grekëve. Ballkani është sunduar nga shtetet sllavo-ortodokse dhe greko-bizantino-ortodokse, respektivisht nga mbretëritë, gjegjësisht perandoritë e tyre. Shqiptarët në territoret e veta në Ballkan, ishin të pushtuar nga shtetet sllavo-greke-bizantine-ortodokse dhe të rrezikuar jetësisht nga asimilimi në sllavë, apo grekë ortodoksë, por edhe nga zhdukja fizike.
Ndeshja e shteteve, respektivisht e perandorive ortodokse me Perandorinë Osmane, solli fitoren e kësaj të fundit dhe shkatërrimin e shteteve, respektivisht perandorive sllavo-greko-ortodokse. Konfrontimi i këtyre shteteve–perandorive në territoret etnike shqiptare dhe disfata e shteteve-perandorive sllavo-greko-ortodokse, duke triumfuar kësisoj Perandoria Osmane-islame, pamundësoi asimilimin–zhdukjen e shqiptarëve nga sllavo-greko-bizantinët ortodoksë.
Perandoria Osmane-Islame përbëhej nga një konglomerat popujsh. Perandori, respekttivisht sulltani, ishte turk. Turqit kishin ardhur me fushata ushtarake nga Azia, respektivisht nga Singkjangu i Mongolisë. Me pushtimin e territoreve në Lindjen e Mesme dhe me krijimin e shtetit, ata nuk ia kishin dalë ta sillnin popullatën turko-mongole nga Singkjangu, por kishin kaluar në fenë e popujve që i kishin pushtuar, pra në fenë islame. Prijësit e fushatave turke-mongole, si popull me tradita shumë të fuqishme shtetformuese, me krijimin e bazave të shtetit, martoheshin me femra të popujve që i pushtonin, pasi që femrat e tyre nuk i kishin sjellë me vete. Ata, duke u treguar të suksesshëm në shtetformim dhe me një fe shumë mobilizuese, siç ishte feja islame, nisën marshimin e tyre duke pushtuar popuj të tërë në të tri kontinentet: në Azi, në Afrikë dhe në Evropë.
Së pari e themeluan feudin e tyre, që ishte bazë për krijimin e shtetit, respektivisht të perandorisë. Themelues i këtij feudi ishte një turko – mongol i islamizuar me emrin Osman. Osmani arriti që feudin e tij ta ngrinte në nivel të principatës. Pasardhësit e tij e ngritën në nivel të shtetit. Me zgjerimin dhe fuqizimin e këtij shteti, ai u bë perandori. Dhe krejt kjo u arrit nga një grup me etni turke, por siç u tha më lart, me tradita shumë të fuqishme shtetformuese. Për të qenë sa më të pranueshëm për popujt që i pushtonin dhe duke e ditur realitetin se ky shtet, i cili u ngrit në nivel të perandorisë, nuk mund të ishte shtet turk, sepse përbëhej nga një konglomerat popujsh, ata këtë perandori nuk e quajtën Turqi. Si grup i një populli historik, ata nuk e emërtuan shtetin-si perandori turke, edhe pse e kishin themeluar vetë, por e emërtuan me një emër tjetër, me emrin e themeluesit Osman, duke e quajtur Perandori Osmane–Islame, ndërsa ky emërtim do t’u shërbente gjatë tërë historisë.
Popujt, të cilët gjendeshin nën pushtimin e shteteve-perandorive të tjera, siç ishin mbretëritë serbo-greko-bizantino-ortodokse, duke qenë jetësisht të rrezikuar, kërkonin ndihmën e Perandorisë Osmane për të shpëtuar nga asimilimi dhe zhdukja fizike.
Kjo ndodhi edhe me disa feudalë arbër – shqiptarë që kishin arritur ta ruanin ndonjë feud të tyre në shkrepa malesh shqiptare, siç argumentojnë të dhënat historike të Prof. dr. Hakif Bajramit, i cili, mes tjerash, thotë: “Ndërkohë, në Lindjen e Mesme u paraqit një forcë ushtarake, e cila më vonë mori emrin Perandoria Osmane. Disa princa shqiptarë (katolikë) Karl Topia e të tjerë, duke qenë jetësisht të rrezikuar nga shtetet ortodokse, kërkuan ndihmën e kësaj Perandorie derisa ishte gjallë Car Dushani”. Beteja e Savrës e vitit 1385, në mes të Balshajve ortodoks të ndihmuar nga ushtria e Car Llazarit serb ortodoks dhe Topiajve katolik të ndihmuar nga ushtria islame e Sulltan Muratit të I-rë. Erdhi Beteja e Kosovës në vitin 1389. Përballja u zhvillua ndërmjet ushtrive, të komanduara nga Car Llazari, i cili ishte në ballë të ushtrisë krishtere ortodokse, ndërsa në anën tjetër ishte ushtria osmane-islame. Ushtria osmane–islame në ballë me Sulltan Muratin, përbëhej nga ushtarë të shumë popujve që ishin në përbërje të kësaj perandorie, ku fliteshin më shumë se 40 gjuhë, siç thotë Kadare në librin e tij “Mosmarrëveshja”. Pra, në Ushtrinë Osmane luftonin pjesëtarët e 40 popujve. Dhe, njëri nga këta popuj ishte populli turk. Ç’është e vërteta, turk ishte vetë Sulltani, respektivisht Perandori dhe shumë pak ushtarë. Në mesin e këtyre 40 popujve kishte edhe pjesëtarë të popullit shqiptar. Ishin pjesëtarët e atyre principatave arbërore, princat e të cilave e kishin thirrur në ndihmë qysh më herët Perandorinë Osmane për t’i shpëtuar nga zhdukja, nga sllavo-greko-bizantinët ortodoksë. Në Ushtrinë e sulltanit kishte edhe shqiptarë tjerë, që ndërkohë kishin kaluar në fenë islame. Shqiptarët ortodoksë luftuan në anën e Car Llazarit, në mesin e tyre ishin Balshajt me disa të tjerë.
Triumfi i Perandorisë Osmane nuk ishte vetëm shpëtim për popullin shqiptar nga asimilimi dhe zhdukja e tërësishme, por ishte edhe një rikthim i shqiptarëve në territoret e veta, që nga Adriatiku, i cili administrohej nga Republika e Venedikut që i paguante haraç Perandorisë Osmane e deri në Kumanovë dhe që nga Selaniku, ku më vonë do t’i kishte pronat e veta edhe Hasan Prishtina, e deri në Nish, që në kohën e Lidhjes Shqiptare të Prizrenit ishte pjesë e territoreve shqiptare.
Fuqizimi i Perandorisë cariste Ruse solli jo vetëm dobësimin e Perandorisë Osmane, por edhe konfrontimin e botës katolike e protestante me botën sllavo-greko-bizantino-ortodokse. Ky konfrontim e kishte zanafillën në ndarjen e kishave, në ortodokse dhe në katolike, që nga viti 1054. Sulmet e Perandorisë cariste Ruse ishin të orientuara për shkatërrimin e Perandorisë Osmane dhe për të depërtuar në Mesdhe, duke shpresuar se kësisoj do ta ringjallte Perandorinë Bizantine me kryeqytet Kostandinopojën-Stambollin e sotshëm. Ky synim i Perandorisë Ruse ishte shkas për mobilizimin e Evropës katolike-protestante që t’i dilnin në mbrojtje Perandorisë Osmane.
Ndërkohë gjatë konfrontimeve të vazhdueshme, kishte edhe ndërprerje të herëpashershme të luftimeve, ndërsa në mesin e këtyre armëpushimeve e kemi edhe Marrëveshjen e Shën Stefanit, që faktikisht ishte grushti i fundit që e çonte Perandorinë Osmane në shkatërrimin e plotë dhe triumfin e Perandorisë cariste Ruse me depërtimin e saj në Mesdhe dhe rrezikimin e Evropës katolike-protestante, rrjedhimisht rrezikimin edhe të territoreve shqiptare që do të merrnin fund duke u pushtuar nga sllavo-grekët dhe për të vazhduar koha që ishte para ardhjes së Perandorisë Osmane në Ballkan.
Ndërkohë Perandoria Osmane, rrjedhimisht edhe territoret shqiptare që gjendeshin në kuadrin e saj, u shndërruan në barrierë për ta penguar depërtimin e fuqisë ruse pansllaviste në Adriatik, respektivisht në Mesdhe, duke e rrezikuar kështu edhe Evropën katolike-protestante e më gjerë. Evropa katolike - protestante, më parë e rrezikuar nga Perandoria Osmane-Islame, tani u kthye në mbrojtëse kryesore të asaj Perandorie, rrjedhimisht edhe të territoreve shqiptare.
Pas marrëveshjes së Shën Stefanit, Evropa katolike-protestante, me ultimatume dhe kërcënime për luftë, e detyroi Perandorinë cariste Ruse të ulej në Kongresin e Berlinit, në vitin 1878, për t’i ndryshuar vendimet e Marrëveshjes së Shën Stefanit. E njëjta gjë ndodhi edhe në Konferencën e Londrës në vitin 1912.
Duhet thënë se edhe Konferenca e Rambujesë ishte e detyrueshme për elementin sllav që patjetër të ulej e të bisedonte për zgjidhjen e krizës së Kosovës dhe, edhe pse nuk u arrit maksimumi, sërish u shpëtua ajo që mund të shpëtohej.
Pra, në të gjitha këto konferenca u arrit të shpëtohej aq sa mund të shpëtohej nga kthetrat e pansllavizmit serbo-rus. Të gjitha këto ngjarje, historianët sllavo-grekë i interpretuan ashtu siç u duhej atyre. Për fatkeqësinë e popullit shqiptar, dora konspirative antishqiptare depërtoi thellë në çdo pore të jetës tek shqiptarët, posaçërisht te historianët shqiptarë dhe arriti që e tërë historinë shqiptare ta interpretonte sikurse historinë sllavo-greko-ortodokse, vetëm të përkthyer dhe të adaptuar në gjuhën shqipe. Dhe kjo është për t’u habitur, edhe për historianët shqiptarë të fesë ortodokse, por edhe për historianët shqiptarë të fesë myslimane. Më së shumti është për t’u habitur me historianët shqiptarë të fesë katolike!
Ta kujtojmë vetëm edhe njëherë kalimthi Kongresin e Berlinit, që u mbajt, siç e kam argumentuar në vazhdimësi, për ta penguar depërtimin e Perandorisë cariste Ruse në detin Mesdhe, pra për ta mbrojtur Perandorinë Osmane, rrjedhimisht edhe popujt që e përbënin Perandorinë Osmane, e në kuadër të këtyre popujve, edhe popullin shqiptar, që faktikisht me marrëveshjen e Shën Stefanit binte nën okupimin e shteteve sllavo-greke të Ballkanit. Kështu, siç e kam argumentuar në vazhdimësi, u shpëtua aq sa mund të shpëtohej nga kthetrat e sllavo-grekëve.
Mirëpo, fatkeqësi mbi çdo fatkeqësi tjetër është mosinterpretimi i drejtë, nga historianët shqiptarë i ngjarjeve jetësore, ku vendosej për fatin e tyre, d.m.th. për ekzistencën apo mosekzistencën e popullit shqiptar:
Nuk është interpretuar drejt Paqja e Shën Stefanit;
Nuk është interpretuar drejt Kongresi i Berlinit;
Nuk është interpretuar drejt Lidhja e Prizrenit;
Nuk është interpretuar drejt Kuvendi i Taksimit;
Nuk është interpretuar drejt Kuvendi i Mukjes.
Dhe çka është me rëndësi jashtëzakonisht të madhe, nuk po interpretohet drejt Konferenca e Rambujesë!
Historianët shqiptarë, duke qenë në kurthin e konspiracionit antishqiptar sllavo-grek dhe duke mos ditur t’i interpretojnë drejt, ashtu siç kanë qenë, ngjarjet historike, posaçërisht që nga Beteja e Kosovës në vitin 1389 e deri në Betejën për Kosovën në vitin 1999, nuk po dinë ta interpretojnë drejt as Konferencën e Rambujesë, në saje të së cilës bota euro-amerikane, respektivisht katoliko-protestante, shpëtoi aq sa mund të shpëtohej nga kthetrat e pansllavizmit sllavo-greko-bizantin e ortodoks!!!
Historianët shqiptarë nuk po dinë ta interpretojnë drejt se si ndodhi që në Betejën e Kosovës të ishte një aleancë myslimano-katolike, turko-shqiptare etj. dhe prapë, në vitin 1999, u përsërit aleanca shqiptaro-turke e myslimane me euro-amerikanë, respektivisht katoliko-protestantë!!!
Me fillimin e rënies së Perandorisë Osmane-Islame filloi krijimi i shteteve të mbështetura nga Perandoria Ruse, ndërsa nga ana tjetër u krijuan shtete të tjera deri në ditët e sotme, të mbështetura nga Evropa, respektivisht euro-amerikanët.
Ky konfrontim ndërmjet dy krahëve po vazhdon akoma duke i pasur në anën e tyre shtetet që dolën nga përbërja e Perandorisë Osmane - Islame.
Sa qesharake janë thëniet e historianëve dhe analistëve shqiptarë në interpretimet e tyre për luftërat e ashpra që po zhvillohen në shtetet që kanë dalë nga përbërja e Perandorisë Osmane-Islame, siç janë Iraku, Libia, Siria, Egjipti etj.
Më këtë rast shihet qartë hileja e tyre, respektivisht ndikimi i dorës së konspiracionit sllavo-grek e antieuro-amerikan, katoliko-protestant. Nuk bën ta harrojmë faktin se tërë ajo që është antieuro-amerikane e katoliko-protestante është edhe antishqiptare.
Në përgjithësi, me një dinakëri, por edhe haptas thuhet se këto luftëra na qenkan kundër islamit, kundër botës islame! Kjo luftë, pra nuk na qenka luftë e botës sllavo-greko-ortodokse kundër botës islame, por na qenka luftë e botës euro-amerikane e katoliko-protestante kundër botës islame!!!
Të gjitha këto anomali ndodhin në mungesë të një elite të historianëve që dinë ta bëjnë interpretimin e drejtë të historisë kombëtare shqiptare.
Nuk është problemi te shkrimi i historisë. Historia është shkruar, janë shkruar ngjarjet, vendet, datat dhe personalitetet e ngjarjeve, por fatkeqësisht, interpretimi i tyre, siç është thënë edhe më parë, është bërë në frymën sllavo-greko-bizantine dhe antieuro-amerikane, antikatoliko-protestante dhe antiislame, rrjedhimisht edhe antishqiptare, siç bën, për shembull, Ismail Kadare dhe të tjerë si ai.